Guate, Guate, Guate! - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Tomoko Claringbould - WaarBenJij.nu Guate, Guate, Guate! - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Tomoko Claringbould - WaarBenJij.nu

Guate, Guate, Guate!

Door: Tomoko

Blijf op de hoogte en volg Tomoko

14 Juli 2008 | Guatemala, Quetzaltenango

Hola todos!

Quetal?
Eindelijk, na anderhalf jaar ben ik weer terug in het land waar ik twee jaar geleden een beetje verliefd op ben geworden! En daarom heb ik besloten jullie maar weer eens op de hoogte te houden van mijn belevenissen hier.

Als je alleen reist, zou je denken dat ik in m´n zielige uppie zat tijd heb om te internetten. Niet dus! Ik heb nu nog vijf minuten en dan sluit deze tent. En na bijna anderhalve week reizen door Mexico (waar ze tot mijn verbazing een uur tijdverschil hebben, een van deze twee landen doet blijkbaar niet aan zomertijd), vind ik nu pas een klein gaatje om jullie op de hoogte te houden.
Of niet, over twee minuten moet ik alweer weg. In ieder geval, ik geniet van mijn reis. Mexico is een geweldig land, en nu ik net weer in Guatemala ben, weet ik ook weer waarom ik hier verliefd op ben geworden.

Goed, morgen ben ik terug bij Upavim, dan hoop ik een echt stukje te schrijven.

Heel veel liefs vanuit Guate, Guate, Guate!

Tomoko xx

  • 15 Juli 2008 - 07:22

    Karin:

    Tom, geniet er lekker van! En niet teveel verliefd worden hè, we willen je wel weer terug zien hier... neem maar wat zon mee terug straks, kunnen we ook wel gebruiken ;-)
    Veel liefs

  • 15 Juli 2008 - 08:20

    Pa:

    Ik verheug me op je lange bericht van morgen.
    Fijn dat het je goed gaat. Alleen reizen is heel(in)spannend; daar weet ik alles vanaf!
    Liefs, Pa

  • 15 Juli 2008 - 08:25

    Anne Marie:

    Hola Tomokita,
    Dat gaat snel dat je nu alweer in Guate bent. Zal wel gaaf zijn om weer naar Upavim te gaan, ben benieuwd hoe je het vindt. Geniet er van en inderdaad wil ik je wel nog terugzien, hoor! ;-)
    besos,
    Ann
    PS. Busca novio?

  • 15 Juli 2008 - 09:36

    Klaske:

    Wat heerlijk deze reis?1?1 en dit bericht, bij jou heb ik altijd het idee dat ik een beetje meereis dus verheug me op je volgende bericht, liefs kus klaske

  • 15 Juli 2008 - 09:39

    Meer:

    Wat fijn om wat van je te horen! Ik zag dat je gebeld had, maar was zo druk bezig met een Amerikaan op je fiets hijsen, dat ik de telefoon niet gehoord had ;-) Blijf genieten!! Veel liefs!

  • 15 Juli 2008 - 10:37

    Anita:

    hola tomokita!! que tal en la esperanza??
    ben benieuwd naar je lange bericht vos!
    besos

  • 16 Juli 2008 - 08:28

    Jim:

    Hee Tom! Fijn om te horen dat de reis zo gaaf is. Knap, hoor, zo in je eentje, hulde!!! Luister wel goed naar de wijze Karin en word niet té verliefd daar, want wij worden anders stikjaloers!

    Geniet!!!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Quetzaltenango

Tomoko
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 88448

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 07 Augustus 2015

Guatemala 2015

07 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Colombia

08 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Cambodja en Vietnam

22 Juli 2012 - 22 Augustus 2012

Peru zomer 2012

11 Januari 2006 - 11 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: